Nakon više od 6 tjedana uspješnog rada od kuće, vraćamo se ponovno u ured. Podijeljeni smo u dva tima tako da će jedan tim i dalje raditi od kuće, a drugi tim iz ureda. Nakon dva tjedan ćemo se rotirati i tako ćemo nastaviti rad sve dok se novonastale okolnosti ne promijene.

Dostava dokumentacije je sada moguća ali smo uveli posebne mjere i pravila ponašanja za sve poslovne partnere koji dolaze dostaviti dokumentaciju u ured. Ovo činimo kako bismo zaštitili svoje zaposlenike, njihove članove obitelji ali i klijente od moguće zaraze.

Komunikacija će se i dalje obavljati telefonskim pozivima ili e-mailom, a ako je potreban sastanak molimo Vas da ga dogovorite telefonski kako bi ga održali putem Zoom aplikacije ili Skypa.

Prije dolaska, kako bi dostavili dokumentaciju, molimo da nas obavezno kontaktirate i najavite svoj dolazak.

Prilikom dolaska, molimo da se pridržavate novopostavljenih pravila:

  • molimo Vas da pozvonite kako bi Vas netko od zaposlenika pustio u ured.
  • pri ulasku ćemo Vas zamoliti da dezinficirate ruke dezinficijensom za suho pranje ruku koje ćemo Vam ponuditi.
  • Vaše kretanje po prostorijama tvrtke ograničit ćemo na predvorje.
  • rukovanje sa zaposlenicima tvrtke neće biti dozvoljeno
  • molimo da držite razmak od drugih osoba barem jedan metar.
  • Ako želite, možete ostaviti dokumentaciju u kutiji ispred ureda te nam pozvoniti kako bi znali da je dokumentacija ostavljena i kako bi ju mogli preuzeti bez da stoji.

Ove mjere donesene su kako bismo doprinijeli sprječavanju širenja virusa, istovremeno nastavljajući poslovanje i pružajući svim svojim klijentima najbolju moguću uslugu s obzirom na okolnosti.

Zahvaljujemo se na Vašoj suradnji i razumijevanju!